פינטבטר דלעת קאפס מושלמים לכבוד פורים

ediablepoetryPurim-20140312

איזה מלחיץ זה

פורים (הכי מלחיץ אוור)

Engagement (1 of 1)-20140312

תחפושות (גם אני התחפשתי היום. מזהים?)

GIF (10 of 10)-20140312

כל-שנה

מ-חדש

לא–יודעת

למה———להתחפש (ואסף אומר יאללה תהיי שוב דלעת)

GIF (1 of 10)-20140312

והפעם המביכה ההיא שלא תשכחו שהתחפשתם לתות כי חשבתם

שזה חמוד

אבל כל הבנות האחרות היו ******-סקסית (סתם דוגמה, לא מכירה אף אחת שזה קרה לה)

GIF (2 of 10)-20140312

ולקנות תחפושת

או להכין

לבד

בבית (השנה קניתי בפעם הראשונה, אל תגלו לאף אחד)

GIF (3 of 10)-20140312

ומאז שגם מיצי אחד ומיצי שתיים בסביבה הלחץ כפול ומכופל

אז למיצי אחד כבר מצאנו תחפושת

cat dressed up

אבל

מה

עם

מיצי שתיים???????

ediablepoetryPurim2-20140312

משנכנס אדר מרבין בשמחה

ומה יותר שמחה ממתכון שיש בו

גם דלעתוש גם שוקולודוש וגם חמאת בוטנימוש (מתכון של סבתוש, ברור!)

השיל-וש הקדוש (עכשיו גם באינסטוש. תעקבו)

GIF (1 of 2)-2-20140312

כל פעם שאני עוברת ליד הפינט באטר דלעת קאפס האלה אני לוקחת עוד ביס.

ועוד אחד.

ועוד אחד (למרות שנשבעתי שזה האחרון)

ועוד אחד (אל תגלו לאף אחד)

ולפעמים עוד אחד אחרון (ואסף אומר, פשוט תאכלי כבר את הכל וזהו, אבל מה הוא מבין?) 

GIF (5 of 10)-20140312 שנייה, אני הולכת להכין עוד קפה (כבר דקה שלמה לא הכנתי קפה)

ediablepoetryPurim3-20140312

מזל שהיום יום ראשון, כי זה אומר שעוד רגע סוף השבוע כבר פה (אני כל כך אוהבת את סוף השבוע!)! כי בעצם יש רק את שני לעבור! שלישי זה כבר פעמיים כי טוב, רביעי סוף השבוע כבר ממש מעבר לפינה, חמישי זה כבר פרקטיקלי סופש ואז מגיע שישי! ואפשר יהיה לשתות קפה של שישי.GIF

ממממממממממ…. מישהו אמר קפה…..?

GIF (2 of 2)-2-20140312

אתם רוצים את הפינט באטר דלעת קאפס האלה אצלכם

בבית

GIF (6 of 10)-20140312

אתם צריכים את הפינט באטר דלעת קאפס האלה אצלכם

בבית

GIF (8 of 10)-20140312

ממש כמו באמריקה, רק עם ״קיק״ של דלעת בילד אין. ממממ. דלעת. ושוקולד. וחמאת בוטנים.

GIF (1 of 1)-4-20140312

 נו, כבר הכנתם? נכון אמייזינג?

++++++++++++++++++++++++++++++++

בלוגים-מתחפשים

*כוכבית לסיום* כמה מהבלוגים שאני ה-כ-י אוהבת ברשת אוור חברו לכבוד פורים לפרויקט מ-ע-ו-ל-ה שבו כל בלוגר מתחפש לבלוג אחר. אתם ממש לא רוצים לפספס את זה (אולי תמצאו גם אותי בניהם…)!

פתיתים

ביסים

אז מה את עושה כל היום

עוגיו נט

מור קייק

בצק אלים

דברים בעלמה

****************

פינטבטר דלעת קאפס

****************

אוהבת 3> אוהבת 3> אוהבת 3> כבר אמרתי?
 
הקינוח המושלם (לא, באמת!). והוא אפילו ממש בריא כי יש בו דלעת. ברור. כל אחד צריך שקית כזאת בפריזר (או על השיש). לרגעים קשים יותר ופחות, שמחים יותר ופחות. ובכלל לכל רגע בחיים בעצם. כי דלעת (!!!) – ושוקולד (!!!) – וחמאת בוטנים (!!!). ביחד (!!!!). או מיי גוד (אני מרגישה כאילו אני חוזרת על עצמי, יש פה איזה הד או משהו?)
 
 – – – – – – – – – – -8< – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
 
חומרים
 
שקית (340 גרם) שוקולד צ'יפס מריר (איכותי! ברור, אל תזייפו לי)
כוס של חמאת בוטנים (לא לאכול בכפית ישר מהקופסא עד שלא נשאר מספיק למתכון, סתם מצב היפוטתי שמעולם לא קרה לי)
חצי כוס של מחית דלעת (אפשר "לבשל" אותה במיקרו בקוביות עם טיפה מים, או לאדות)
1/3 כוס אבקת סוכר
כפית שמן צמחי
מעט בוטנים גרוסים
———————–
תבנית של מאפינז
מנז'טים (פליז – תבחרו כאלו יפים, למה ללכת על סתם לבן??)
 
הכנה
 
מכינים קוביות דלעת במיקרו או על הגז (תכינו כמות כפולה כדי לנשנש, כי דלעת זה מעולה)
מועכים את הדלעת (אפשר במעבד מזון או אפילו במזלג)
 
מערבבים את מחית הדלעת, אבקת הסוכר וחמאת הבוטנים (אבקת הסוכר מייבשת את החומרים האחרים כך שאפשר יהיה לעבוד איתם בידיים בלשב הבא) [ואם בא לכם ממש להתפרע ולהיות יצירתיים, תפתיעו את המחית שלכם ותעשו לה אוטולנגי! אסף כבר מיד יבין]
 
בסיר כפול (מים בסיר ומעליו קערה *שלא* נוגעת במים) ממיסים את השוקולד ביחד עם השמן (תוך ערבוב עם לקקן כל הזמן!)
מורידים כשבערך חצי מהשוקולד נמס, וממשיכים לערבב על השיש עד שהוא נמס לגמרי. אם צריך עוד קצת חום, מחזירים חזרה לסיר
 
את המנז'טים מניחים בחורים שלהם ולכל אחד יוצקים כף מדודה של שוקולד
דופקים את התבנית על השיש כמה פעמים (בעדינות, כן?) כדי לשטח את השוקולד
 
מכניסים לפריזר לרבע שעה עד שהשוקולד מתקשה
 
משטחים כמות נדיבה של חמאת-בוטנים-דלעת על כל מטבע שוקולד.
 
יוצקים כף שוקולד נוספת מעל (אם השוקולד התקשה בנתיים, מחזירים לסיר הכפול לעוד סיבוב)
 
דופקים שוב (אמרתי בעדינות!) כדי לשטח את שכבת השוקולד השנייה
 
מפזרים בוטנים גרוסים (בשביל הרושם, ממש לא חייבים)
 
מחזירים לפריזר
 
**אני אוהבת לשמור בפריזר. ככה זה הכי טעים לי. וגם בגלל הדלעת נשמר למשך הכי הרבה זמן
 
***אחרי שהכנתם: נא לצלם, לשלוח לי תמונה, להזמין אותי לאכול, להעביר לי במשלוח. כי אני כבר מקנאה בטירוף. איזה כיף לכם שיש לכם פינטבטר-דלעת-קאפס בבית!!***
GIF (1 of 1)-5-20140315
 
 נווווווווו – זיהיתם מי אני??? ניחושים בתגובות!

37 תגובות על “פינטבטר דלעת קאפס מושלמים לכבוד פורים

  1. […] היום, בצק אלים, ביסים, עוגיו.נט, דברים בעלמה, מורקייק, שירה אכילה ואני, והחלפנו מסכות אחד עם השני. נסו לגלות למי אני […]

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

      גדול!!! ברור, אפרת המהממת. ממש צחקתי! ממש צחוק מבריא רפואי כזה
      תודה ופורים שמח!

  2. מור הגיב:

    כמובן שזו לא תחרות ובלה בלה בלה, אבל אין ספק – חד משמעית – בוודאות גמורה: ניצחת. איזה פוסט אדיר, תחפושת מהממת, הומאז׳ מושלם.

  3. ptitim הגיב:

    אני לא מתכוון להשתמש בסמיילי כדי לבטא את החיוך שיש לי עכשיו. לא מתכוון

  4. efraty הגיב:

    ה ר ג ת א ו ת י

  5. tallyco הגיב:

    כן, מעולה ! (ההשקעה בסיפורי הרקע שלכם הורגת אותי)

  6. נטלי הגיב:

    וואי, אני עם דמעות!!! מ-ע-ו-ל-ה!

  7. קרעת אותי מצחוק עם התחפושת שלך 🙂
    פוסט קורע ברמות אחרות
    ולמיצי שלום

  8. אילה הגיב:

    מושלם אדוני!

  9. תמר נחמיאס הגיב:

    איך יודעים מה הכמויות?, תודה, תמר.

  10. רתם הגיב:

    אוי, מצחיק ממש! שיחקת אותה 🙂

  11. אני לא מתביישת להיקרע מצחוק בסמיילים כאחרונת הפקצות :
    🙂 😀 O:-)

  12. עלמה הגיב:

    מהממוש! השילוש-וש הקדוש-וש

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    כמה מבלבל, ככה מצחיק.
    אני פשוט מתה, והסובבים לא מבינים על מה 🙂 🙂 🙂 🙂

  14. מצחיקול אחד! איזה תחפושת מהממת!

  15. lifeintlat הגיב:

    אדירוש וגאוני-וש!
    אתם נהדרים.

  16. מעולה!! 🙂 ממש אפרת! 🙂

  17. שי הגיב:

    קורע!

  18. הילה הגיב:

    ע נ ק
    נ.ב. שדרוג מטורף עשית שם לאותיות עם המסגרות- נהדר!
    😉
    הילה

  19. […] למי התחפש גל מפתיתים? למי התחפשה מורקייק? למי התחפש שירה אכילה? למי התחפשה עוגיו.נט? למה התחפשה אפרת ממה את עושה כל […]

  20. chayas הגיב:

    תחפושת מצוינת!

  21. sarahlivne הגיב:

    יובל, אתה פשוט גאון! גאון! התעלית על המקור (שאגב לא הכרתי עד לפני כמה שעות). איזה פוסטוש – ממש שירה!

  22. idity8 הגיב:

    ענק. אין ספק שזה הכי מצחיק!! 🙂

  23. אפרת הגיב:

    "זקן ארוך לי עד ברכיים
    שפם ארוך לי אמתיים

    פזמון:
    היש צוהלת ושמחה,
    כמוני מסכה חה -חה

    קרניים לי קרני התיש
    שיניים לי שיני הליש

    פזמון…

    מלפני צמה עם סרט,
    מאחורי זנב תפארת

    פזמון.."

    (לוין קיפניס, מילים. נחום נרדי, לחן)

    האמת, הייתי ב'ביסים'. ואז התגעגעתי…
    פורים שמח!!!

  24. יעל הגיב:

    הכי מצחיק עד עכשיו!!!

  25. אפרת הגיב:

    אפרת! מאחורייך
    פשוט נפלא. אתה אפרת לא פחות מאפרת

  26. מעיין הגיב:

    פשוט גאוני!! איזה משחק מעולה לפורים. ממש נהנתי מכל הבלוגים המחופשים (מה זה אומר על אדם מן השורה שמכיר את כל הבלוגים??) 🙂

  27. דפנה הגיב:

    פוסט קורע! מזמן לא צחקתי ככה מול בלוג בישול!!! (אבל אל תגלו לאף אחד).
    רעיון גדול ההתחפשות הזו, וזה ממש, ממש פוסט מוצלח – מחופש היטב.
    תודה, וגם המתכון עושה רושם ממש טוב.

  28. תודה רבה לכל המגיבים! איזה כיף שהצליח 🙂 לא מגיב הפעם באופן אישי לכל אחד.

    זה המון עבודה להיות אפרת! לא מבין איך היא עושה את זה כל (ה)יום!!!

  29. Sharon הגיב:

    אחד הטובים!!

  30. נעמה הגיב:

    בנוגע למתכון, הכנתי עם חמאת בוטנים טבעית (שעשויה רק מבוטנים) והוספתי מעט מלח. לאחר שערבבתי את הרכיבים של המלית כל התערובת התחילה להפריש המון שמן. ממש יכולתי לסחוט שמן מהמיקס הדביק. אחרי שניסיתי להיפטר מרוב השמן הוספתי קצת קוואקר למלית כדי לספוג נוזלים. נראה שזה עזר ואחרי שהקפאתי זה גם לא היה מאוד מורגש.
    האם יש לך מושג למה זה קרה? הייתה פעם אחת שטחנתי קשיו (לא קלוי) לחמאה וכנראה עיבדתי אותה יותר מדי שהשמנים הטבעיים שבאגוז יצאו החוצה. אבל כאן רק ערבבתי את הרכיבים וזהו. אשמח לשמוע תובנות ממך, כי בעיניי זה ממש הזוי.
    (נ.ב. יצא מאוד טעים 🙂 )

    • היי נעמה – האמת שאין לי רעיון מה גרם להפרשת כל השמן. לא נתקלתי בזה כשהכנתי בעצמי. ההבדל היחיד הוא שהשתמשתי בחמאת בוטנים מסחרית. אין לי נסיון עם הטבעית אז באמת שאין לי מושג. מצטער :/

  31. משתמש אנונימי (לא מזוהה) הגיב:

    וואו !!! בדיליי של כמעט שנה – אחד הפוסטים הטובים שקראתי בזמן האחרון…

  32. […] והאם יצא לכם לראות את פוסט פורים 2014 שבו התחפשתי לאפרת? זה אחד הפוסטים האהובים עלי בהיסטוריה של הבלוג. […]

  33. […] אכילה התחפש אלי ואתם חייבים לקרוא את הפוסט שלו!–> שירה אכילה ולכל הפוסטים המחופשים בפרוייקט: (לחצו על הלינק) […]

להשאיר תגובה

